Monday, March 24, 2008

被爱情冲昏了头^o^

今天是开心的一天,呼呼~~因为我遇见了他。呵呵,他剪了一头短发,看起来比较smart but我的朋友们说他看来比较凶>.< 但是在我心目中他还是那么帅。。哈哈
你可以说我花痴。。嘻嘻。。但是我还是很期待可以和他相识!

可是今天可说是发生最多关于爱情事故的一天吧。。当中有一个朋友恋爱了!!恭喜她。。我真的很替她高兴!!很想念那种恋爱sweet sweet的感觉叻。。嘻嘻~~但是另外一个朋友就比较不幸了。

这个就long story啦。。她呢,她很勇敢得向她喜欢的男生告白。当我听到这个消息后,我真的有一股冲动要去跟我的dream boy表示我的爱意。。哈哈。。而且我只剩下4个星期呆在KL,就想不管了-就直接讲了,因为要搬去kampar读书了。。但是到后来给我的朋友劝一劝,我就比较理智了,觉得这样只会吓到他,连朋友也做不成。其实这个朋友说的也对。。男生会怕女生太主动。到时反效果就真的惨了..Haiz。。结果我这个朋友就像这样,反效果了,弄的她更烦恼了。。

6 comments:

Anonymous said...

wei....how come recently u guys like 2 write blog ar???boring leh...LOL...anyway i know ur story la...juz wanna wish u can stay together with ur dream boy lo..haha..

sinman said...

hehe..coz for me blog is quite similar with diary..so i can record down the things that happen to me everyday lo ^.^ btw, i oso wish u can successfully get ur dream gal's heart la..lol

vivian said...

wei.. why talk bad bout me??
copy my blog.. not reli fan xiao guo.. at least he nv run away fr me.. because i run away him.. so.. he cannot run away la..

Anonymous said...

jessica megumi u cannot called as hua chi la,cause u nearly is bai chi~~!!

Kevin Liang said...

LOL sin man!! im a new blogger like you too~ glad to read ur blog.. ^o^

其实啊,你讲得没错。有些男生会对过于主动的女生产生恐惧感。哈哈!但也要看情况啦。太过矜持,有时只会让机会白白失去。时代已经不同了嘛!自己的梦想,要努力追求哦!祝你一切顺利。

Anonymous said...

Eh eh ,cool sin man ..WEi faster get a shoutbox la..kinda boring if need leave comment with such way....I WANT SHOUTBOX


Free chat widget @ ShoutMix